נמשכת היערכות הרשויות באומן לקראת ראש השנה

    נתי קאליש No Comments on נמשכת היערכות הרשויות באומן לקראת ראש השנה

    לקראת הגעת החסידים: יו"ר איחוד ברסלב הרב נתן בן נון השתתף בכינוס מורחב עם ראשי הרשויות באומן. "כלל גורמי המקצוע עושים מאמצים והשתדלות רבה בכל המישורים במטרה לאפשר את הצלחת מבצע ראש השנה למרות המלחמה"

    14:28
    01.05.24
    רחל פסטג No Comments on איך עוצרים את העלייה במשקל אחרי פסח? הדיאטנית מדריכה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כחלק מההכנות לקראת הנסיעה הגדולה והקיבוץ של חסידי ברסלב בימי ראש השנה בעיר אומן שבאוקראינה, אמש התקיים כינוס מתכלל בהשתתפות כלל ראשי הממשל האזורי והמקומי, קציני אגפי החירום בהשתתפות ראשי ונציגי המשטרה, הכיבוי הבריאות ועוד גופי הגנה וביטחון.

    כינוס ההיערכות התקיים בהנהגת המושל הצבאי המחוזי של מחוז צ'רקס מר איגור טאבורץ . בכינוס המורחב השתתפו ראש עיריית אומן הגב' אירנה פלנטובה, יו"ר איחוד ברסלב הרב נתן בן נון, סגן וממלא מקום המושל הצבאי אלכסנדר שמראי, ראשי מינהל השלטון המחוזי והאזורי, סגן יו"ר מועצת העיר, חברי המועצה המקומית לצד ראשי גופי החירום השונים המלווים את מערך פרויקט העליה לרגל בימי ראש השנה באומן.

    במהלך הכינוס המורחב ראשי רשויות השלטון וארגוני החירום סקרו בהרחבה את ההכנות וההיערכות של אגפי הממשל המלווים את פרויקט ראש השנה לקראת הגעת החסידים לאומן.

    הרב נתן בן נון הדגיש את הצורך לצמצם ככל האפשר את התהליכים הבירוקרטיים ולהקל את מהלך הדרך, הקליטה והשהות של כלל הציבור הבאים להתפלל בקברו של הצדיק לאחר מסע ארוך, ממושך ומייגע דרך מדינות להם יש גבול יבשתי משותף עם אוקראינה.

    יו"ר איחוד ברסלב הרב נתן בן נון מסר: "אני מודה בשם כלל חסידי ברסלב על ההיערכות וההירתמות של כלל הגורמים המלווים את פרויקט אומן ראש השנה". עוד מסר: "כלל גורמי המקצוע עושים מאמצים והשתדלות רבה בכל המישורים במטרה לאפשר את הצלחת מבצע ראש השנה וזאת למרות אתגרי החירום והמלחמה הממושכת ברחבי אוקראינה".



    0 תגובות